Hjälp!

Idag är ingen bra dag... 7 grader varmt, regn och blåsväder. Uäääääähähähähä!!!! Men enligt Aftonbladets väder-sajt så ska det bli sol på fredag och lite varmare på lördag (typ 12 grader), så hoppas, hoppas att det stämmer.

Loggade just in på mitt bankkonto för att betala månadens räkningar och upptäckte att vårt sparkonto är borta!!!! Finns ingenstans! Syns inte vare sig man loggar in med min inloggning eller Daniels. Blev alldeles kall, kastade mig på telefonen och ringde banken. "Välkommen till Swedbank. Våra öppettider är 10-15...." Men hallååååå!!! Våra pengar är borta och jag vill ha tillbaka dem NU! Klump i magen!!! Måste alltså vänta i 45 minuter innan jag kan få prata med någon. Hur kan ett konto bara försvinna?? Med massor av tusenlappar på!!?!? Hjälp!!

Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0