Förresten...

...glömde ju en sak:
Storebror har sett ett program på Cartoon Network. Förmodligen hos MormornåMorfarn eller FarmornåFarfarn eftersom den kanalen har "försvunnit" från vår tv. (mycket mystiskt - plötsligt en dag fanns den inte längre! Hehe...Elaka föräldrar som ville att han skulle ägna mindre tid åt tv-tittande! Det känns bra att han inte är så stor att han fattar hur det funkar ännu!). Han säger att det heter: "schaulingshowgaaans" eller nå´t åt det hållet. Har tydligen gjort intryck för det är det enda som leks här i huset just nu:

"Och nu tar jag på mig min två-tons-tunika så kan du försöka slå mig med ditt stormsvärd. Och du har din ståljacka på dig, så jag kan inte skada dig...." säger Storebror och Lillebror kan bara tillägga...
"Jaha!"
...och hänga på!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0