Svårt...

...att blogga har det varit ett tag. Har provat flera kvällar, men det gååååår inte! Kommer inte in! Vet inte om det är vår uppkoppling hemma som gör det (brukar vara lite extra segt när jag sitter vid min dator i sovrummet), eller om det helt enkelt är trögt på kvällarna. Kankse många som bloggar då.

Hur som helst... tänkte lägga upp bilder från luciatåget på dagis, men.... näe. De bilderna har jag ju hemma... suck... är ruggarns trött nu faktiskt, så hjärnan hänger inte med riktigt. Det ska bli skönt med jullov. Märks på grabbarna också för de är inte helt lätt att tas med på morgnarna. I morse var Lillebror RIKTIGT arg när han vaknade och insåg att han inte hade öppnat julkalendern mitt i natten som han brukar ;-) I går däremot slog han rekord: kl 01.58 slog han upp sina blå och ropade "Maaaamma! Jag måste öppna nuuuuu!!" Jag har ju för länge sedan insett att det inte är någon större idé att säga emot. Går mycket snabbare att bara göra det och sedan tillbaka till sängen och somna om.

Nu ska jag försöka få något gjort här... Ska ägna en stund av eftermiddagen åt att inhandla de sista klapparna och kanske till och med handla lite julmat om jag hinner.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0