Jag blir så trött...

...eller, jag vet snart inte vad jag ska bli... jag vill bara flytta hem....uääääääääähähähäh :´-(
Innan vi åkte till Mallorca så beställde vi allt som var kvar att beställa och instruerade alla hur vi ville ha det och att det bara var att jobba på medan vi var borta. Jo hej du! När vi kom hem i söndags hade kakelsättaren gjort halva hallgolvet det var DET ENDA som hade hänt på hela veckan! GRRRRR!!

I måndags var det en stackars ensam liten målare på bygget som grundade fönsterfoder och golvlister. Då blev vi lite less och ringde runt till alla andra hantverkare för att höra vad de hade för plan för fortsättningen. Det satte minsann fart på grejjer - i går morse var det två kakelsättare, två elektriker och två målare på plats. Visserligen vet jag inte om jag tycker att de fick sådär jättemycket gjort, men lite hände det allt. Kändes ju jättebra och enligt kakelsättaren (södra norrlands bästa, ni vet) så hade han ett par dagars jobb kvar så skulle allt vara klart. Lät ju jättebra, så vi började planera för att flytta hem i helgen. Var och inhandlade diverse olika städattiraljer och hade tänkt sätta igång med städningen ikväll. Så långt allt väl.... var hem en sväng på lunchen idag för att kolla läget - då var det inte en person i hela huset. Det hade inte hänt något alls på hela dagen!!!! Inte något alls!! *suck* *suck* och *suck*!....

Men jag tänker flytta hem ändå. Så det så! Får väl bajsa i en plastpåse om det skulle behövas. Vatten finns det och laga mat kan vi göra på grillen.

...9 veckor sedan vi flyttade hemifrån idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0