Rekord i webbsidesmakeri

På två dagar har jag snott ihop två webbplatser - visserligen väldigt enkla, men i alla fall. Det måste vara rekord! Åtminstone för mig. Dessutom är det inte vilken kund som helst utan självaste Åsa Jinder och hennes sambo Jonas Otter!! Känner mig OTROLIGT stolt över att ha fått uppdraget och att jag dessutom lyckades göra det på den korta tiden. Dessutom är de supernöjda och det känns ju ännu bättre. Har suttit här och bara varit stolt hela dagen :-) Och på söndag är vi bjudna hem till dem på brunch - ska bli himla trevligt! Min käre sambo spelar för övrigt i Jonas Otters band som hade skivsläppskonsert på teatern i Söderhamn förra helgen. Himla bra konsert!!! Jag och grabbarna var förstås på plats. Lillebror somnade under en av de rockigaste låtarna, men storebror rockade på, klappade händerna och sjöng med när han kunde. Efter en stund viskade han i mitt öra: "Mamma, ÄR det Markoolio som sjunger?"  :-)

Hur som helst - här är resultatet av två dagars hårt arbete:
www.harpunrecords.se och www.jonasotter.se
Lite kvar att fixa med, och så ska det förstås fyllas på med med material, men nu finns det åtminstone något litet att titta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0