Snickarna är igång

Idag kom snickarna - äntligen!!! När jag åkte hemifrån för en stund sedan var redan halva köksväggen riven. Nu går det undan! Bara min käre sambo har jobbat klart så ska vi åka till IKEA och beställa köksinredning. (Han kom på i morse när vi skulle åka att han hade ett möte kl 11, så vi är något försenade!). Kanske kolla på kyl och frys och annat också. Och så har jag lovat grabbarna att försöka hinna in på leksaksaffären och titta efter LegoStarWars-Lego som inte går att köpa här i Söderhamn.

Ska bli spännande att se hur långt snickarna har hunnit när vi kommer hem ikväll.... Iiiiiii -det är SÅÅÅÅÅ roligt! ...och jag har lite ångest för alla tusenlappar som bara tickar på, men.... det blir säkert bra. Pappan har koll på finanserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0