Tisdag kväll

Har just varit och tränat för första gången på 6 veckor eller något liknande. Alldeles för länge sedan i alla fall! Kände mig lite ringrostig och vågade inte ta riktigt för jag var rädd att inte orka hela passet, men nu sitter jag här och känner mig lite halvtränad bara. Skulle ha kämpat på lite mer. Det är ju så skööönt när man har tränat sig riktigt trött! Ska försöka jogga lite ,åtminstone en kväll i veckan, för nu börjar de ställa in träninigspass eftersom det blir mindre och mindre folk ju närmare sommaren vi kommer. Det känns inte alls tillräckligt att träna en gång i veckan. Näpp, nu får jag ta mig i kragen och sätta igång att träna ordentligt.

I helgen var jag på möhippa i Rengsjö. Det är min kompis Annelie ska gifta sig med Niklas. Har bara träffat den blivande ett par gånger, men han verkar vara superbra - precis vad Annelie behöver efter ex-sambon som visade sig vara allt annat än!! Puss på er :-) Det blev agilityuppvisning med liten plasthund på Prix i Bollnäs, bowling och bastu och en hel del shots och drinkar! Skoj!!

Nu kom pappan ner efter att ha slagit rekord i läggning av Storebror :-) Vet inte hur många timmar  vi har ägnat åt att ligga bredvid honom i sängen medans han ska somna (och det slutar oftast med att man somnar själv också). Han har totalvägrat att vara ensam, men så plötsligt för några dagar sedan så somnade han ensam i min säng medans han väntade på att jag skulle lägga Lillebror och sedan har det bara rullat på. Idag somnade han till och med i sin egen säng. Hurra, hurra, hurra!!!

Vaknade i morse av att Lillebror var jätteledsen och ropade "Jag vill haaaa miiin orangeafiiiiisk! Jag måste hämta miiiin orangea fiiisk" medans krokodiltårarna sprutade. När frågade vad han skulle ha den till så blev svaret: "Den kan inte siiiiiima. Uääääää" :-) Stackars Lillebror! Och stackars den orangea fisken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0