Det tog sig :-)

Det blev en rätt så trevlig fredag trots allt :-)
Käkade lunch med SysterYster, Björn (helt oväntat och mycket trevligt!) och Storebror (som slapp fritids idag när brorsan var hemma med ont i pannan) på TeWes. Skulle egentligen jobba hemifrån på eftermiddagen, men det var inte det lättaste med båda grabbers hemma. Vet inte hur jag tänkte där... Det är ju en regel med mycket få undantag att de kommer springade så fort jag sätter mig vid datorn och plötsligt duger varken PlayStation eller X-box. Nej internetspel ska det va ´! Jag gav upp ganska snart. Vi myste lite istället (Lillebror somnade på min mage i soffan. Mitt i ett krig mellan lego-batman och en lego-stormtrooper!) och sedan tog jag en shopping-tur på stan alldeles själv. Hittade ingen röd tröja som jag behöver ha till julkonserten nästa lördag så det får väl anses som en fortsättning på förmiddagens otur. Dessutom kom jag hem utan kyckling till satay-kycklingen vi ska äta ikväll, men det kan jag inte skylla på otur - det är bara mitt vanliga förvirrade jag :-)

Nu ska vi strax fixa lite käka och dricka lite gott rödvin till!

I morgon är det förresten födelsedagsfest hos SysterYster som fyllde 30 i onsdags :-) GRATTIS, GRATTIS!!!

Go´fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0