Olycklig

Storebror ligger i sängen och kan inte somna.

"Mamma, jag känner mig inte riktigt lycklig..."
"Nämen oj då! Varför inte det?"
"Suck...Det är lite svårt att förklara."
"Men du kan väl försöka, så kanske jag kan hitta på något sätt så det känns bättre?"
"Ja, men... du kommer ändå inte att förstå!"
"Tror du inte? Vi provar så får vi se."
"Ok. Jo, jag är inte så lycklig för att på Harry Potter-spelet så vill jag ha kvar min *******men det går inte för jag kan inte spara förrän jag har kommit till *******. Suck! Det kommer aldrig att gå!"


:-) Ibland önskar man att man var liten igen. Så här i efterhand var det ganska bekymmerslöst, även om det inte kändes så just då!


(******* = Här ska det vara något klurigt Harry Potter namn, men det är ju omöjligt att komma ihåg alla :-) Har inte gått kursen än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0