Penicillinmage och kvarglömda kalsonger

Lillebrors mage gillade inte penicillinet något vidare. Han är jättedålig i magen, men pigg för övrigt. Han fick hänga med till jobbet en stund istället för att gå till dagis och på lunchen var vi ut och käkade pizza. Lillebror käkade med stor aptit, men så blev det brådis till toan. En stund senare började han röra sig lite underligt. Liksom lite bredbent och så drog han lite irriterat i byxorna hela tiden. "Mamma, jag måste nog bajsa igen... Mamma... jag har redan bajsat!" Bara att gå in på toa och lirka av kallingarna, försöka tvätta av dem så gott det gick och sedan vira in dem i papper. Lade dem på min bricka (men jag hade faktiskt ätit klart!) och sedan glömde jag dem där. Skulle vilja se minen på han som plockade disk när han hittar ett par blöta kallingar bland kebab- och pizzaresterna :-) Haha hahaaaa

För övrigt så ritade Lillebror en jättefin teckning åt mig på vår whiteboard. Det är ett porträtt av mig ifall någon inte ser det :-)

image41

Och apropå ingenting så har jag hittat kjolen. Den hängde på samma galge som en klänning jag köpte för några veckor sedan. Liksom inuti klänningen. Jätteunderligt. Kan inte komma ihåg att jag hängde den där... men det måste jag väl ha gjort... Men man kan ju undra varför skärpet hängde kvar på en egen galge. Suck... Ibland är jag så himla förvirrad :-)

Har varit till Farmorn och Farfarn och hämtat godis också. Så nu behöver vi inte köpa lördagsgodis på flera veckor :-) Supercoola guld-kepsar fick grabbers också och Pappan fick en whiskey och jag fick supercoola kaktusar.

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0