Trött Lillebror...

...somnade i sandlådan igår. Fröken försökte väcka honom men det gick inte. När jag kom lför att hämta honom låg han på en bänk med huvudet i frökens knä och snarkade högt :-) Stackarn, tror att han har haft en jobbig helg, men idag var han pigg igen. Han vaknade 3 minuter innan min väckarklocka ringde. Finns det något mer irriterande? Varför kan han inte vänta tills den har ringt? Istället för att vakna till Riks MorgonZoo så vaknar jag av ett "Maaaammmaaaa! Jag vill ha väääälllliiiiing!" Försökte mot bättre vetande övertala honom att vänta tills väckarklockan hade ringt men det gick ju såklart inte. Det blev bara värre - arg blev han då. När han vaknar ska det ske på en gång. Bums! Så det är bara att masa sig upp.

När vi kom tillbaka upp till sängen ligger Storebror och Pappan och myser under samma täcke.
"Pappa. Du är en sån där person som är snäll hela tiden!"
Fjäskis :-)

Nu ska jag hjälpa till att flytta!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0