CountryTV

06.54 i morgonbitti kommer vi att sitta klistrade framför tv:n och kolla in Pappan när han spelar med Jonas Otter i Nyhetsmorgon! Yiiiiha :-)

Har för mig att det var något som jag tänkte att jag skulle skriva om, men... vad kan det ha varit? Hmm... det kanske kommer. Kan ju berätta att jag har ägnat de senaste två kvällarna åt att storröja i källaren. Har rensat bland gamla skor och kläder och lagt ner saker i lådor och staplat dem snyggt på varandra. Tre stora sopsäckar med kläder bara nere i källaren! Har dessutom städat grabbarnas garderober/byråer och fått i hop diverse överblivet där också. Ska ta en tur till Röda Korset och lämna in det. Bättre att det kommer till nytta än att de ligger här och skräpar! Känner mig riktigt nöjd över att äntligen ha tagit tag i röran. Det är så SKÖNT att rensa bort och kasta gammalt skrot!

Just nu håller jag på att ladda upp lite bilder från bröllopet till Fujicolor för framkallning. Det brukar aldrig gå smärtfritt. Kan ju ha att göra med att jag alltid har typ 100 bilder som jag vill ha framkallade samtidigt, så datorn hinner hänga sig, internet uppkopplingen lägger ner, eller något annat roligt innan alla bilder är uppladdade. Den här gången var det 87. Det sket sig vid 54, så nu får jag ladda upp några en gång till. Har egentligen ännu fler bilder, men jag tar några åt gången.

Bara bilderna är beställda och klara ska jag krypa ner i sängen (där det för övrigt redan ligger två små gullungar! Ja, jag vet att de har somnat i vår säng lite väl ofta de senaste veckorna, men det är ju så mysigt! Jag passar på när inte Pappan är hemma. He he!) och hugga in på den senaste (och sista?) boken om A-gruppen av Arne Dahl. Brukar alltid vara bra, så jag ser verkligen fram emot det!

Men vad f**n! Nyss stod det att det var 13 minuter kvar innan bilderna var uppladdade. Nu är det plötsligt 17 minuter kvar! Hur går det ihop sig? Hmmm...

Nåväl. Ska surfa lite innan det är natta.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0