Sagt och gjort på bröllopet

"Mamma, vad fin du är! Jag känner nästan inte igen dig!" - säger Storebror och tittar riktigt nära samtidigt som han klämmer och känner ordentligt på mig. "Mamma, jag vill att du alltid ska vara så här fin!" Gullunge!

"Mamma... han som sitter där och kör... har han något hus?" - undrar Lillebror från framsätet på "raggarbilen"

"Mamma, vad är det här för ett party igengkligen? Det är ju inge´ roligt!" - Storebror är missnöjd med minglet. Blev tyvärr inte så värst mycket roligare heller, och när det väl var slut på middagen och dags att spela och dansa, vilket var det han hade sett fram emot, så hade han redan somnat i en fåtölj. Stackarn!

"Det här är så himla roligt! Vet du, jag kom på mig själv med att dansa! JAG brukar inte dansa!!" - Birgitta framåt småtimmarna

"Hejdå Helena! Dä hä va roligt dä! Å ni va så fina å go mat och kaffegök. Nu ska vi gå hem" - Kurt typ kl 1 eller så

"Hejdå Helena! Dä hä va roligt dä! Förstå va lyckat! Å ni va så fina. Nu ska vi gå hem" - Kurt typ kl 2

"Hejdå Helena! Dä hä va roligt dä! Å ni va så fina och det va så go mat. Å kaffegök. Å hälsa Danne. Nu ska vi gå hem" - Kurt typ kl 3... och han var fortfarande kvar när vi åkte kl 03.30 :-)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag skrattar o skrattar åt kommentarerna á la Kurt.

2010-09-28 @ 15:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0