Tisdagströtter

Helgens disco-övningar har defenitivt satt sina spår. Jag är sååååå trött!! Sirap, typ! Men himla roligt var det i alla fall! Massor av afro-peruker, stora glasögon och utsvängda brallor och "The glittering funky bootys" (alias Collinis) på scen. God mat och gott vin. För att inte tala om mousserande vin och chorizo med räksallad hemma hos Björn och Ingalill klockan fem på morgonen :-) Supertrevligt var det, men som den småbarnsmamma jag faktiskt är så får man ju ta smällen dagen (dagarna i det här fallet) efter!

Tror att jag har en förkylning på g också, så det späder väl på tröttheten. Ont i halsen och  trött i kroppen. Ska nog inhandla en förpackning Esberitox på lunchen. Systeryster och jag ska ju ha en heldag på Valbo köpcentrum på lördag och det vill jag INTE missa :-)

Nu ska vi ha möte... gäääsp :-)

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0