Lortgris

Storebror och Lillebror sitter i sängen med datorn och tittar på film (ja, jag vet... vi är datanördar hela familjen. Vi hade 2(!) bärbara datorer med oss till fjällen. Och Farfarn hade också en. 3 datorer på 7 personer. På fjällsemester...he,he... Fast jag lyckades ialla fall hålla mig i flera dagar innan jag var tvungen att blogga lite! hihi!)
Ja..hur som helst.... De sitter där och kollar på film. Knäpptysta. Läääänge. Rätt som det är ropar Lillebror:
"Maammma"
"Jaa", svarar Mamman
"Emil måste tvättas! Han luktar illa!"

:-)


Kommentarer
Postat av: Martina

hej, det var inga problem =) hoppas ni hade en trevlig semester trots alla telia-skyltar =) heheh. Jag skäms, vi ska ta middan, det har vart så otroligt mycket bara med mathias tävlingar och min skolan. Från och med denna vecka är Mathias pappaledig så nu slipper jag ägna helgerna åt att plugga =) Han har tävling nu i helgen, men efter det är det lungt. Säg en helg så kommer vi upp då =) KRAM KRAM

2008-04-03 @ 21:40:13
Postat av: Heidi

En snabb fråga bara, snickrar om och undrar om jag får länka till din blogg :)

2008-04-04 @ 13:39:03
URL: http://www.hblogg.se/heidi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0