Bra service?

Jag var på Lidl för några dagar sedan och där sålde de billiga och bra kräftor. Jumbokräftor från Pandalus för 79 kronor tyckte jag lät jättebra. Så jag tog två paket och tänkte att de nog snart kommer att gå åt.
Väl framme vid kassan upplyser kassörskan mig om att samma paket kommer att kosta 49 kronor nästa dag. Oj! Eftersom jag känner mig extra ekonomisk just där och då, så tar jag beslutet att strunta i kräftorna. Kassörskan erbjöd sig till och med att gå tillbaka till frysdisken med dem. Vilken service tänkte jag!
Men nu så här i efterhand när jag kan konstatera att jag inte kom iväg till Lidl nästa dag, vilket förmodligen halva Söderhamn gjorde, vilket i sin tur innebär att de billiga kräftorna är slut vid det här laget, så kan man ju undra om det var sån bra service ändå. Lidl gick miste om 158 kronor och jag fick inga kräftor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0