Förvara aldrig något i soptunnan!

Jag försökte göra mig av med ett gammalt gosedjur som inte längre såg gosigt ut.
Det som tidigare varit gulligt ljusrosa var nu bara grådaskigt och någon hund hade bitit lite här och var på den. Inga barn hade lekt med det på länge.
Så jag tog beslutet, såg till att ingen såg vad jag gjorde och kastade det i soptunnan.
Japp.
Dagen efter kommer Lillebror och KusinSigne inspringandes med andan i halsen och med det grådaskiga gosedjuret som nu stank av gamla sopor, i högsta hugg.

"Mamma, Mamma!! VET du var du hade lagt den här?!?!"
Mamman försöker se så oskyldig ut som hon bara kan
"Öhhh...nääääe. Jag har ingen aaaaninng! Hehehe!
"I SOPTUNNAN! Varför hade du lagt den där?"
"Eeehhh, jaaa du det kan man undra. Vad tokigt!"

Oops :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0