Nåja...det var värt ett försök i alla fall

Såg framför mig hur jag skulle sitta här framför datorn medans det ena kick-off-förslaget efter det andra droppade in och hur jag sedan skulle vara tvungen att sålla bland alla geniala idéer. Men nu när jag har tänkt efter lite så inser jag ju vilken beslutsångest det skulle medföra. Så det var nog bra att det inte kom så många förslag. Bara Martina, men hon var ju faktiskt kreativ nog att posta sitt inlägg två gånger så det får hon extrapoäng för ;-)
Hehe...
Men det är ingen fara govänner. Jag kommer nog på något ska ni se. Vänta bara! Men det klart... nu när ni har fått tänka ett dygn kanske ni har kommit på något trots allt? Och det är HELT ok i så fall. Man FÅR fortfarande komma med idéer om man har några. Basånivet :-)


Kommentarer
Postat av: Heidi

De första jag tänkte på va gocart men de hade ni ju redan haft :( sedan var det slut på förslag... haha.

2008-08-28 @ 12:10:57
URL: http://blogg.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0