Ont!!!

Först gick allt jättebra.
Alla kom iväg i tid med väskorna packade.
Sedan sprang Lillebror rakt ner i en gigantisk vattenpöl på dagis.
Det var ju mindre bra.
Men sedan hämtade vi upp oss och allt gick jättebra ett tag till.
Ungefär till lunch.
Då började jag få ont i ryggen.
Struntade i det.
Sanna Kallur har nog ondare än vad jag har.
För henne gick det inte så bra...
Fick låset till ytterdörren fixat och det gick också jättebra.
Nu kan vi låsa från insidan igen, vilket vi inte har kunnat göra på några veckor.
Det är ju bra.
Sedan fick jag mer ont i ryggen.
Och sedan JÄTTEONT.
Tog en alvedon och lade mig i sängen en stund när jag kom hem.
Det händer INTE ofta kan jag säga.
Nu sitter jag upp, tack vare Alvedonet, och hoppas att det onda snart ska gå över.
:-(
Vid närmare eftertanke kanske det inte är så bra att sitta här vid datorn... Jag går och lägger mig igen.
Ska nog be Pappan hämta lite kaffe åt mig.
 Man behöver faktiskt bli lite ompysslad när man är krasslig
Så det så!
;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0