Snabbtänkt support

Skickade ett mail till supporten för ett it-företag eftersom jag inte kunde logga in på deras ftp och inte heller kom in på sidan där jag kunde administrera den sajt jag jobbade med.
Fick nya inloggningsuppgifter
De funkade inte
Mailade igen
Fick samma inloggningsuppgifter
De funkade inte heller (Oj, vad förvånad jag blev nu!)
Då fick jag lite nyare inloggningsuppgifter
De funkade på ftp:n, men inte på administratörssidorna
Mailade igen
Supportkillen (som vid det här laget förmodligen var ruggigt trött på mig) skickade samma inloggningsuppgifter igen och för säkerhetsskull skickade han dem tre gånger i rad inom loppet av fyra minuter.
Jag gav mig inte utan påpekade igen att dessa uppgifter bara funkade till hälften av de ställen jag behövde logga in på.
DÅ kom support-killen på att nejmen du har ju FEL inloggningsuppgifter.
Jamendetvarjudetjagsa!!!

I morgon ska jag maila honom igen. För han lovade att jag skulle kunna fixa allt jag behövde från administratörssidorna. Men han ljög. Eller så har han bara inte tänkt färdigt ännu :-)

Är jag elak nu eller....?


Kommentarer
Postat av: Anders

2008-08-26 @ 23:17:08
Postat av: Anders

Hupp! Drog visst iväg ett tomt inlägg... hur som helst så blir man ju nyfiken på vilket företag det är. Det påminner otroligt mycket om mitt gamla webbhotell :-)

2008-08-26 @ 23:19:13
URL: http://blogg.ahlund.se
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Japp, då har man fått dagens dos av humor igen!!! Menar dina barn, hi, hi!

2008-08-27 @ 10:01:51
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Heson

Trevligt att kunna roa någon i alla fall :-)

Och när det gäller webbhotellet så heter det "T3". Låter det bekant, Anders?

2008-08-27 @ 11:47:26
URL: http://hesons.blogg.se/
Postat av: Heidi

Låter nästan som att det var jag som var supporten, eller? skulle ens jag vara så korkad? :D

2008-08-28 @ 12:22:15
URL: http://blogg.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0