Dagens Oops

Oops1:
Jag försökte ge Storebror en kram när tre tjejjer i klassen tittade på!
Typisk pinsam morsa!
"Men Mammaaaa! Jag är inte INTRESSERAD av kramar!!!" väste Storebror.
Ehh... nähejnähä... Ojdå :-)

Oops 2:
Det var mörkt på parkeringen utanför skolan. Jag fick inte upp bagageluckan. Och förresten gick det inte att låsa upp bilen över huvudtaget! Pappan hjälpte också till, men NÄE! Det hjälpte inte hur mycket vi än tryckte på lås-upp-knappen på bilnyckeln. Det gick inte!!
"Meeeen! Har ni kollat nummerplåten?! Det är inte våran bil!!!" upplyste Storebror.
Näemen! Ehh.... jahaja! Titta, där borta står vår bil och blinkar och blinkar när vi trycker på nyckeln... Hehehe

Jag gissar att det är ruggigt nära att vi i fortsättningen får släppa av honom på behörigt avstånd från skolan så han slipper pinsamheter. Jag menar - någon måtta får det ju faktiskt vara!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0