Till huvudstaden

Jag var till huvudstaden över dagen. Det blev dyrt :-) Och tungt.
Först jobbade jag en stund.
Sedan försökte jag äta sushi på ett snyggt sätt med endast pinnar.
Sedan jobbade jag en stund till.
Sedan besökte jag ett välkänt leksaksvaruhus och det var då det började bli tungt.
Väl framme vid kassan blev det dyrt och sedan fortsatte det att vara tungt ända fram till Centralen. Många kassar att bära på blev det.
På Centralen finns det mat som man kan äta medan man väntar på tåget. Till exempel fick man en pytte-pytte-liten pizza-slice på Pizza Hut om man betalade en massa pengar. Eftersom jag var alldeles för hungrig för att tänka klart så gjorde jag det. Blev inte mätt, men i alla fall aningens klokare eftersom jag lyckades få fart på nästan alla hjärnceller igen.
Men nu har pizza-slice effekten släppt och jag är hungrig igen. Det är antagligen därför jag har ägnat säkert 45 minuter åt att få ihop det här inlägget. Kanske är bättre att jag slutar skriva och istället masar mig ner i köket och stoppar i mig lite mat...Ja, jo, det är det nog!

Men först en bild på min nyinköpta tomte + gran!


Men nu - MAAAAAAAT!!!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Åhh vilka söta julsaker!

2008-12-08 @ 21:38:11
URL: http://blogg.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0