Stockholmslyx

Halloj!
Här sitter jag på ett hotellrum i Stockholm. Alldeles ensam. (Pappan har åkt till Tollare folkhögskola för att köra en utbildning) Har en hel dag framför mig när jag kan göra precis vad jag vill. Mycket ovanlig, men angenäm situation. Känner mig nästan lite paralyserad. Var ska jag börja? Vad ska jag hitta på? :-) Just nu känns det nästan som om jag skulle kunna bli kvar här hela dagen. Bara för att jag inte kan bestämma mig för vad jag ska ta vägen. Men det vore ju dumt, eller hur! Näe. Ska krypa ner under täcket en stund (bara för att jag kan) och sedan ta en lååång dusch innan jag beger mig ut bland affärerna. Lite kläder behöver vi ha, hela familjen, så jag börjar med ett HM eller nå´t så får vi se sen.

Har för övrigt ägnat 1 timme nu på morgonen åt att arbeta. Kopplade upp mig mot datorn på jobbet och satte igång. Funkar hur bra som helst. Vad skulle vi göra utan Internet?!

Kommentarer
Postat av: Heidi

OJOJOJ vilket lyxliv du lever (Om man får vara kung för en dag som Uggla skulle ha beskrivit det, för det måste ju nästan kännas likdant?) :D

Jag kan inte ens se framför mig första gången jag och Patrik kommer vara ensamma utan barn. Den hönsmamma som jag redan verkar vara kommer det inte bli på ett par år ;) Men vem vet, kanske blir tidigare... bara säga till om ni vill känna på bebislivet igen :D

2008-02-09 @ 12:57:09
URL: http://blogg.helsingeweb.se/heidi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0