Underlig sovställning...

...måste jag ha haft i natt. Båda armarna var bortdomnade när jag vaknade. Kändes som jag hade boxhanskar på mig när jag skulle försöka snooza väckarklockan och jag lyckades inget vidare. Råkade stänga av den i stället. Vaknade när Pappans klocka började yla 06.50. Kastade mig in i badrummet och upptäckte att jag inte såg riktigt klok ut. Måste ha legat med näsan tryckt mot väggen (eller mot ett barn eller två) för den var helt rynkig!! Sovränder över hela näsan, liksom... Inte en rand någon annanstans - bara näsan :-) Underligt!

Blev inte så mycket jobbat i går kväll... men lite i alla fall. Nu befinner jag mig dock på jobbet och här får man ju inte sitta och blogga :-) Bara att sätta igång!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Tack för kommentaren, alltid lika trevligt! :)
Jodå, klart vi ska ut på långpromenader! MEN, vagnen får ju inte stå i trappen (pga. brandrisken)!. Så vi har liggdelen här upp i lgh, och själva hjuldelen i bilen. Och liggdelen med honom i är jättetung (de trodde jag faktiskt inte), så om jag ska släpa ner den, få ur den andra delen ur bilen och sen försöka sätta ihop skiten lär ju sluta i katastrof! Skulle vara mycket enklare om hela vagnen stod redo där nere så att det bara va att kasta i ungen och GÅ ;) Jag vet inte om jag gör saker krångligare än vad det är eller om jag bara är lat ;) Kanske man skulle fråga tvättstugekärringen (hon bor längst ner och har handikappramp) om jag får ställa vagnen inne hos henne ;) HA HA HA skulle inte tro att jag får det, hon är ju surast i världen!

2008-02-05 @ 15:49:20
URL: http://blogg.helsingeweb.se/heidi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0