Jag har inget att läsa :-(

Är absolut beroende av en bok innan jag somnar, men nu har jag inte haft något att läsa på två kvällar :-( Lade upp ett bok-lager i höstas, som jag nu har betat mig igenom. Beställde några pocketar från Bokus härom dagen, men jag hade lite dålig tajming eftersom jag läste ut den sista för flera dagar sedan. Men de borde dyka upp i morgon. Hoppas hoppas, för när jag inte har något att läsa så hamnar jag här framför datorn och då blir klockan mitt i natten utan att jag märker det. Inte bra!

Nu är klockan 00.08 (flera kilometer för mycket) och 06.15 ringer klockan så nu MÅSTE jag lägga mig! Ska bara bära bort två barn, en nalle en transformersgubbe med svärd och en Kråkebok från min säng först :-)

Go´natt igen då!

Kommentarer
Postat av: Anders

Tar tacksamt emot lite boktips. Luften gick liksom ur mig efter Stieg Larsson böckerna. Letar något nytt spännande...

2008-01-25 @ 08:11:19
URL: http://blogg.ahlund.se
Postat av: Heidi

Jag hoppas du har läst snabba cash av jens lapidus? :) jag har läst den och patrik har lyssnat på den. Jag hatar ljudböcker! Men åker man gräsklippare på jobbet är det tydligen kanon enligt patrik :)

2008-01-26 @ 02:08:38
Postat av: Martina

läs rävungen och tigerungen! superbra böcker =) har plöjt dem under semestern =)

2008-01-26 @ 13:48:04
Postat av: Anders

Jo, Snabba cash var den sista boken jag läste... eller lyssnade på. Provade faktiskt den som ljudbok jag också. Lika suveränt på tågresorna som i gräsklipparen antar jag :-)

2008-01-27 @ 17:34:48
URL: http://blogg.ahlund.se
Postat av: Anders

Korkat kanske att kommentera ett gammalt inlägg... men vill bara rekommendera "Aldrig fucka upp" av Jens Lapidus. Typ fortsättningen på "Snabba cash". Förbaskat bra! En sån bok man sträckläser...

2008-05-12 @ 08:48:01
URL: http://blogg.ahlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0