Tröttare än döden

Ja, faktiskt! Det låter dramatiskt, men det kändes banne mig så!! I förmiddags satt jag framför datorn på jobbet och försökte låta bli att blinka, för varje gång jag gjorde det så liksom fastnade ögonen i stängt läge. Det var bara tanken på hur pinsamt det skulle vara om jag somnade till vid skrivbordet som gjorde att jag lyckades öppna dem igen. Satt där och stirrade dimmigt på skärmen tills jag insåg att jag var tvungen att få i mig lite koffein. Tre koppar senare så kände jag mig hyfsat alert igen :-) Kan det ha något att göra med vår nya kaffemaskin som gör sånt gott kaffe att man dricker fler koppar per dag än vad som nog egentligen är riktig hälsosamt? Har nog gjort sitt till koffeinberoendet kan jag säga :-) Eller så är det helt enkelt så att jag behöver lite miljöombyte... Det var varit mörkt alldeles för länge nu. En varm, solig strand i en vecka eller två skulle ju inte vara helt fel. Blev inte så lite sugen när jag kollade bilderna från Canarieholmarna på Martinas blogg. Ser såååå skönt ut....

Hur som helst så har jag inte bara varit trött idag. Tvärtom så var jag riktigt hurtig på lunchen. Gjorde nämligen mitt första träningspass på Campus Gym i Vågbro. 35 minuter löpband! Inte illa va :-) Det tog visserligen en stund innan jag lyckades klura ut hur man fick igång åbäket, men efter en stund hittade jag till och med knappen där man kunde öka hastigheten från promenadtakt till lagom jogging! Skönt att röra på sig!

Som vanligt så har dygnet inte tillräckligt många timmar. Hade tänkt jobba lite, men nu skriker magen efter lite kvällsfika, så det får väl bli det och sedan bums i säng.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0