Med barn i provhytt

Har ni försökt prova kläder i en affär med två 4-åringar i släptåg?
Inte lätt!
Parkerar Lillebror, som dagen till ära åker sittvagn, utanför provhytten.
KusinSigne följer med in.
Lillebror har paraply med sig.
Kommer på att man kan använda det för att lyfta på draperiet till provhytten.
KusinSigne har tusen frågor.
Lillebror vevar med paraplyet.
KusinSigne kommer på att man kan springa ut och in ur provhytten medans Lillebror vevar med paraplyet.
Jag står där med ena benet i byxorna och hela affären kan se mig.
Hehehe. Tja... vad gör man? Tur man inte är pryd. Det kunde ju varit värre. Jag kunde ju ha provat bh-ar t ex. Det hade inte varit lika kul utan draperi.
I alla fall inte för mig :-)


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Nu har jag följt med på det mesta igen...varit hos mormor, rensat ogräs, provat kläder o ramlat ur bäddsoffan...Puh! Jag är färdig för slakt...!!



Du har en briljant utmaning hos mig!

2008-07-05 @ 22:45:18
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0