Yes, vad vi är välplanerade!!

Hehehe! Den här sommaren kommer att bli den bästa på mycket länge. Det känner jag på mig! Bara en sådan sak som att vi redan har varit och badat tre gånger i år och semestern har inte ens börjat. Jämför man det med förra årets noll gånger på stranden på hela sommaren, så är ju den här sommaren hur bra som helst. Men nu kommer det som är allra bäst. Det har ALDRIG hänt tidigare, så... ja, jag känner mig helt överväldigad :-) Vi har bokat in en liten semestertripp - flera dagar innan semestern börjar!! Det är inte klokt. Vi är ju annars inte direkt kända för att ha framförhållning när det gäller sommar-semestrar. Men nu så. Börjar kanske bli vuxen trots allt...
Idag bokade vi en stuga på Farstanäs camping i Järna. Av alla ställen :-) Men det har att göra med att vi ska åka till "Lådbilslandet" som ligger i Nykvarn och då var det ett lämpligt val av camping. Två nätter blir det och på väg hem funderar vi på ett besök hos "Tom Tits" också. Om vi orkar. Vi får se. Men till Järna ska vi i alla fall.
Jajjemen.

Roligt ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Åh herre min je vad det händer saker hos dig!

Har läst hela morgonen o skrattat! Tur din blogg finns!

2008-07-04 @ 07:11:00
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0