Äntligen sommarlov!!

Jaha, så var det sommarlov då! Och det är verkligen sommar idag. Har väl varit typ 28 grader varmt eller något sånt. Härligt! Har nog sagt det femtio gånger idag :-) Åhhh vad härligt!!!! Och i morgon bär det av till stranden. Jajjemen! Tror nog att det är rekord att kunna åka till stranden redan första dagen på sommarlovet! Härligt!!! (Igen)

Hur som helst...
Imorse var det ju skolavslutning och jag stod förstås där i kyrkan och bölade. Särskilt när alla skulle sjunga Den blomstertid nu kommer. Snyft, snyft! Jag får gåshud av den sången, särskilt på skolavslutningar! Alla gulliga ungar överallt. Snyft! Så fint, så fint. Fast jag klarade mig faktiskt rätt bra när det var Storebrors klass tur att sjunga sina sånger. Hade fullt upp med att försöka ta några fina bilder (kommer förhoppningsvis här senare) och samtidigt balansera Lillebror på ena knät. Lika bra det, annars hade jag väl varit pinsam med krokodiltårarna sprutandes :-)


På eftermiddagen blev det sommarlovs-tårtkalas på altanen med tjocka släkten. Sådana här stora, viktiga dagar måste firas ordentligt :-) Första året i skolan är avklarat. Det är stort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0