Äntligen fredag!

Pappan har åkt till Stockholm för spelning med Jonas Otter och Duck,Cover&Hold. På "Saddle'n'sabre" ikväll och på Viking Line (Cinderella tror jag) lördag och söndag. Tillbaka på söndagkväll.

Storebror åkte med Anton hem till hans mamma efter skolan och de hade visst planerat att han skulle sova över där. Ska slå en pling senare och se om de har bestämt sig så far vi dit med lite sova-över-grejjer innan Lillebror och jag åker vidare till Kungsgården och käkar mat hos kusinerna.

För övrigt har vi inga planer för helgen. Förutom dammsugning. Och städa ur det sista ur sovrummet. Och kanske måla ett par hyllor. Vi får se vad det blir. Har varit till Erikshjälpen med tre flyttlådor fulla med gamla kastruller, ljuslyktor och annat rammel, samt tre sopsäckar med gamla kläder och då fick jag fikabiljetter som tack, så det kanske blir en promenad dit i morgon. Kanske ska samla ihop lite mer grejjer så kan jag bjuda hela släkten på fika :-)

Men nu ska jag packa ihop här.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin dag :)
Svara gärna på frågan i min blogg.

2008-03-07 @ 16:07:54
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Heidi

Kanske kan ses på Erikshjälpen i morgon på en fika ;) Om vi orkar traska ENDA DIT med vagnen, hahaha...

2008-03-07 @ 17:07:02
URL: http://blogg.helsingeweb.se/heidi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0