Måndagmorgon

Råkade lyfta smörpaketet i locket så smöret ramlade i golvet. Uppåner, såklart.
Tappade mackan så skinkan ramlade ner på min ena fot och mackan kletade fast i bordet.
Skriver fel bokstäver på tangentbordet hela tiden. Sätter högerhanden ett snäpp för långt åt vänster så om jag ska skriva "vänster" så blir det "vöbster" istället.... Irriterande!!!! Och varför gör jag det kan man undra :-) Det har hänt säkert 10 gånger sedan jag kom hit i morse. Skulle nog ha stannat hemma idag... :-)


Kommentarer
Postat av: Rankan

Ha, fler än jag som har det så idag (har faktiskt hört fler på jobbet som klagar över samma sak!)
Nåt i luften eller?!

2008-03-03 @ 10:36:36
Postat av: Heidi

Eller så hade du kunnat komma hit och vara barnpiga så hade jag kunnat jobba på ditt jobb (tvivlar på att det hade gått nå bättre men ändå!) det hade varit skönt att få jobba. Nästan så att jag saknar att skura kontor,konstigt nog! :D

2008-03-03 @ 10:49:08
URL: http://www.hblogg.se/heidi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0