Veckan började...

... med att en tand sprack när jag käkade min frukostmacka :-(
Jag har inte så många så jag vill helst inte bli av med någon (lång historia, men jag är en sevärdhet när det gäller tänder. Det brukar komma tandläkar-studerande speciellt och titta när jag ska undersökas. Har fortfarande massor av mjölktänder kvar, nämligen, men som sagt... det är en annan historia!) . Var till tandhygienisten i onsdags och sedan dess har jag kännt att det varit något konstigt med den där tanden. Som om det hade fastnat ett popcorn-skal mellan tanden och tandköttet ni vet. Mycket irriterande. Men nu är det ett stort hål där istället. Vet inte vilket som är värst. Fast det känns som om det kommer att börja göra ont snart och det är ju inte kul. Ska till tandläkaren igen nästa vecka så vi får väl se om jag överlever tills dess...

Hur som helst: Här är teckningen som kusin Signe har gjort av lillebrorsan Otto :-)
Kolla in tårna :-) Hihi

image87

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafan (ursäkta svordomen) men jag käkade en Reisen-kola igår och det knakade till i en tand (tror det var en som jag lagat tidigare) idag har jag ont som tusan och kan inte käka på den sidan av munnen. Så förfan (ursäkta igen) för tänder, skulle vilja dra ut dem allihop och ersätta dem med lös tänder, skulle inte vara fel.

2008-03-10 @ 17:06:48
URL: http://www.hblogg.se/helsingeweb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0