Arga-mammans rapport

Mailet till Rektorn är ivägskickat. Försökte låta så arg jag bara kunde, fast ändå glad och trevlig. Är riktigt mes-snäll av naturen, så det är lite ovant att skälla på folk. Hehe! Man vill ju inte verka otrevlig, det brukar sällan ge några resultat. Vet själv hur det är med vissa kunder. Har en som ringer och börjar med att säga en otrevlighet - vilken som helst - sedan gnäller han en stund och KLICK så har han lagt på! Utan att ens säga Hejdå! RUGGIGT irriterande! Men de som är trevliga får gärna klaga :-)

Hur som helst...

Skickade iväg mailet med bifogad bild och fick svar efter en och en halv timme! Självklart ska grindarna åtgärdas. Hon skulle själv se till så att vaktmästaren fixar det!
Tack å bock för det!
Nu återstår bara att se NÄR hon säger till vaktmästaren att fixa det och NÄR han sedan tar tag i det.
Men än så länge har hon imponerat, tant Rektorn, så jag hoppas hon fortsätter i samma stil!


Kommentarer
Postat av: Patrik Mårtensson

Jag måste bara säg att det inte är vaktmästarens jobb i det här fallet utan fastighetsskötarens jobb, och eftersom jag jobbat som just sådan i just söderhamnskommun så råkar jag bara veta vem du skall ringa och tjata på :D hör av dig om det inte blir gjort så får du nummret.

2008-05-13 @ 21:54:25
URL: http://www.hblogg.se/helsingeweb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0