Konsert!

Glömde ju att jag hade tänkt göra reklam för Farin också. Visserligen skulle jag ha gjort det tidigare, innan veckans alla spelningar, men det glömde jag... såklart... det är ingen ordning på mig! Men vi har en spelning kvar innan sommaren, så jag gör lite reklam för den nu:

Den 22 maj är det konsert för Rädda Barnen i Missionskyrkan i Söderhamn. Farin är med tillsammans med några andra sånggrupper, solister, mm. Brukar alltid vara mycket folk och mycket trevligt! Alla intäkter går oavkortat till Rädda Barnen, så kom och lyssna!!!


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon på dig! Håller med dig, vill ju göra andra saker också än att sitta vid datorn! Men, hamnar här ändå lite nu o då!
Tur att hunden o du inte slog er fördärvade!
Sen tycker inte jag att man måste vara rolig jämt...du skriver så bra så i allafall!
Ha en bra dag!

2008-05-06 @ 07:40:44
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0