Och vad ska det stå här då?

I dag har jag:

  • Inte hängt tvätt (jäklar... kom precis på det!)
  • Handlat
  • Käkat thaimat
  • Strosat runt i en klädaffär helt ensam! Och hade hela barnbidraget i behåll när jag kom ut därifrån. Fråga mig inte hur det gick till! Men det var direkt efter thaimaten, så jag hade nog lite paltkoma...
  • Haft problem med att få upp det nya handtaget på dagis-grinden (hehe... Finfint! Kan inte jag komma in kommer inte barnen ut! Perfekt!)
  • Lagat kycklinggryta med ris
  • Jobbat (...försökt i alla fall. Är fortfarande sådär himla vårtrött så man bara vill somna så fort man sätter sig i en stol)
  • Haft genrep inför konserten på torsdag (Till förmån för Rädda Barnen. Missionskyrkan i Söderhamn kl 19 på torsdag. Kom och lyssna vet ja!)

Jaha... Igår raderade jag ett inlägg som blev sådär himla megatrist så det var bara för mycket.
Kanske borde ha gjort det idag också... Men för den som vill anteckna så kan jag tipsa om att det går lika bra att markera allt, ta control och c och klistra in i till exempel Word eller Notepad. Så slipper ni leta efter en penna.

Tror jag har en blogg-svacka :-)


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hjärnsirap o bloggtorak lider vi nog lite av alla nu ibland kanske...
Tycker ändå att det alltid är lika roligt att läsa dina inlägg!

2008-05-21 @ 21:42:42
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Ragnvi

BLOGGTORKA var det ju!

2008-05-21 @ 21:43:37
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0