Skönt att vara ledig...

Har knappt rört datorn på hela helgen. Skönt! Har ingen lust att vara inne överhuvudtaget. Ute i solen vill jag vara.
Har dock inte lyckats sådär jättebra, förutom idag. Det har varit städning, Farin-sjungning, IKEA, mer Farin-sjungning och mera städning. Men idag känner jag mig sådär smutsig och sol-sträv i ansiktet som man gör efter en hel dag ute i vårsolen :-)

Ikearesan var lite både och. Köpte ÄNTLIGEN en tv-bänk, (en svart "Lack") så nu tror jag vi har allt vi behöver till vardagsrummet. Sedan skulle jag köpa en ny sängstomme. Hade sett ut en snygg ("Malm" tror jag den heter) och bestämt oss för en svart. Men se den svarta tillverkas inte i 180-cm bredd, utan bara i 160 och då passar inte våra madrasser. VARFÖR kan man undra !?! :-( Typiskt! Men ek-varianten var också snygg men dessvärre tillfälligt slut. Så vi får väl stå ut med den gamla ett tag till. Shoppade i alla fall en rullgardin och en gardinstång samt en matta till sovrummet och ltie annat småt och gott.

Näe, trött och hungrig.... blir inga roliga blogginlägg då. Ska ta en snabbdusch först och fixa lite käk sedan. I morgon är jag nog roligare... hoppas jag :-)

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en underbar kväll! :)

2008-05-04 @ 21:34:42
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Isabella

Ledigt är skönt, ha en trevlig kväll! =)

2008-05-04 @ 21:37:02
URL: http://brunettbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0