Färgtest

Hittade det här testetAnders blogg.
Jag erkänner direkt. Jag tänkte faktiskt att det såg busenkelt ut, men insåg snart att det inte var det. Anders själv verkade lätt missnöjd med sina 12 poäng så när jag hade lyckats skrapa ihop hela 24 poäng kände jag mig ändå rätt nöjd. Hehe, jag är bättre än Anders ;-) Men så läste jag det finstilta och upptäckte att det var jag inte alls. Man skulle ha så lite poäng som möjligt, inte tvärt om. Alltså var jag rätt värdelös. Typiskt...
Men jag tänker absolut göra om testet i morgon. På jobbet där min skärm är bättre kalibrerad. Så det så. Jag återkommer med resultatet!


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag fick 8 poäng!! =)

2008-11-13 @ 22:55:41
URL: http://martina1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0