Hockeyskola och Skridskoskola

Så här såg det ut i går:


...och så här såg det ut idag:


Det är RIKTIGT roligt - både för barnen och föräldrarna!
På hockeyskolan fick man spela match den här gången. På riktigt! Det gillar Storebror!
Lillebror fick ordentligt glid under skridskorna och kämpade på hela timmen ut. Så duktig, trots att mössan och hjälmen hela tiden for ner framför ögonen :-)

Förresten har Mamman också fått lära sig lite om hockey idag. Det heter "linje" inte "streck". De där ränderna som är på isen alltså. Tur vi har Lillebror i familjen som har koll på begreppen!


Kommentarer
Postat av: Martina

hej =)

nä jag har inte bytt adress martinas[email protected], det är den som jag alltid har haft =) gud va nyfiken jag blir på resultatet =) hehe



Angående kalastime. Om ni vill får ni komma redan på fredag och sova över så blir det inte så långt att åka på en dag. Det vore jättemysigt, think about it. Det är ju nästan som att åka på semester till caribien! ;)

2008-11-02 @ 22:46:47
Postat av: Martina

mailadressen blev inte som jag skrev den, det är martinaseriksson

2008-11-02 @ 22:47:21
Postat av: Åsa

Är du sportintresserad?

Jag tycker att golfaren Robert Karlsson ska bli nominerad till Årets Manliga Idrottare. Vad tycker du??

2008-11-02 @ 23:17:01
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Tjena! Stans sötaste spöken hos dig ser jag!!



Tänkte på alla dom som är beroende av nätet för sitt uppehälle i morse...jag roar ju mig bara men blir så ilsk ändå!

2008-11-03 @ 19:21:51
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0