Nästan som julafton

Det var nästan som julafton på dagis idag. Vi fick nämligen presenter när vi kom för att hämta Lillebror. Flera stycken till och med och den ena finare än den andra!
Först fick jag en ganska stor sten av kompisElla. Den var till för att lägga i julgranen, men om jag ville så fick jag knyta ett snöre om den så jag kan hänga den i granen istället. Måste fundera på vilket det blir... :-)
Sedan fick jag några mindre betongklumpar med små hål i av kompisViktoria. De skulle, enligt Viktoria, också kunna användas till att hängas i granen, men snören får jag fixa själv.
Pappan fick en sten han också och så fick jag några fler mer vanliga småstenar av kompisElla och KusinSigne som också var med på hämtningen fick ett jättefint prärlarmband!

Vad säger ni om det!?! Värsta julafton :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0