10-års jubileum

Insåg alldeles nyss att vi har missat vårt 10-årsjubileum på Thelbacken med en hel vecka!
Herreminje! Det går ju inte för sig! En sådan högtid MÅSTE ju bara firas! Måste nog ställa till med en liten jubileumsfest i
helgen tror jag...!

Ja jistanes... 10 år!
Då var vi små snorvalpar på 23 år, inga barn, bara Pappan och jag samt hunden Gibson. Man kan ju faktiskt undra vad vi skulle med ett stort hus på 7 rum och kök till - hade lika gärna kunnat flytta in i en skrubb på kontoret eftersom vi ändå jobbade som galningar med vårt företag som då var relativt nystartat :-) Men...tja... det blev ju himla bra trots allt!


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Grattis i efterskott! Vilken dröm - 7 rum o kök! Jag har då möbler för minst 7 men har bara 2 rum o kök, ja 3 då, måste väl räkna med skruttrummet uppe också!

Var det utmed E4-an ni såg djuren?!

2008-10-08 @ 22:57:53
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Glömde ju...annonsen på blocket; dyker titt som tätt upp såna där annonser nu, undrar om jag har mitt mejl kvar, var också typ en sån där rolig en!

2008-10-08 @ 23:00:04
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0