7 saker om mig

Har blivit utmanad av Heidi.
Utmaningen ska skickas vidare till 7 vänner, men jag gör som jag brukar: Den som vill får hänga på!

Ok, här kommer 7 saker om mig själv:

1. Jag har bara tappat 8 av mina mjölktänder. Joråsörrö.
2. Jag är en sevärdhet. Eftersom jag vid 33-års ålder bara har tappat 8 mjölktänder brukar det komma praktikanter och blivande tandläkare och titta på när jag ska undersökas. Det är tydligen väldigt intressant. Åtminstone om man jobbar på Folktandvården.
3. När jag var liten hade jag en låtsaskompis som bodde bakom bokhyllan i mitt rum. Han hette Gunnar, hade ett stort huvud och en pytteliten kropp.
4. Jag gillar att göra tårtor. Men det blir inte så ofta tyvärr. Sedan TeWes konditori började göra Spindelmannen-tårtor har grabbarna ratat mina hemmagjorda, så det blir bara när jag själv och Pappan fyller år. Om jag hinner :-)
5. Jag läste ut Åsa Larssons senaste deckare igår "Till dess din vrede upphör". Kan rekommenderas!
6. Jag har en blå cykel. Sjösala Svalan. Med trasigt stöd.
7. Jag sjunger som en galning i bilen. När jag åker själv. Och sååå himla bra sjunger jag också. Japp! ;-)

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hi, hi! Säger det igen; skulle vara roligt att vara en liten mus på Thelbacken!

2008-10-29 @ 10:31:19
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0