När man sover som en kratta

Jag sover som en kratta. Eller förresten, jag sover som en stock, men jag ligger som en kratta. En vuxen (det är jag) och två barn under samma täcke. Det innebär att man helt enkelt får hitta den mest praktiska sovställningen och det är inte alltid lika med den mest bekväma. Nästan aldrig faktiskt. Men vad 17 gör man?! De små kottarna kommer ju vinglandes in till min säng i sömnen och hur får man dem att sluta med det? Jag sover ju, som sagt, som en stock själv så det är inte alls säkert att jag märker när de kryper ner under mitt täcke. Inte förrän klockan ringer och jag först måste fösa undan några armar och ben och sedan upptäcker att halva min kropp är förlamad... eller nej jag satt visst bara fast mellan madrasserna!

Min rygg gillar inte att jag ligger som en kratta, så jag måste gå på massage igen!
Visst är det synd ;-)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha, jadu, det är första gången jag skall smaka på vildsvin men Patrik säger att det är gott. Patrik har fått köttet av en snubbe på hans jobb som är jägare. Fick rådjur också :D

2008-10-03 @ 16:40:21
URL: http://blogg.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0