I morgon är det fredag!!!

Det är väl ingen som har missat det va?

Det är dessutom Fest-med-Farin-Fredag. Jojjomen!
Jag är ju såklart inblandad i själva arrangerandet av festen. (Hrmm.. Förstår inte hur det kan bli så?!? Det händer hela tiden! :-) Grötfrukostar på jobbet, kick-offer, skaldjursaftnar, konferenser, ölprovningar, släktmiddagar, ... ! Har för övrigt en riktigt bra julfest på gång för mina arbetskamrater och deras sambosar också, men det får jag berätta om vid ett annat tillfälle.)

Hur som helst så har Lillemor och jag kokat ihop ett program för kvällen. Våra kamrater har fått instruktioner att infinna sig i Strykjärnsparken kl 17.15 tillsammans med sin sminkväska, kläder som de kan vistas ute bland folk i samt ett gott humör. Hehe! Rapport kommer på lördag... eller söndag.
Trevligt ska det bli!

Ha en trevlig helg!
Go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0