Bröllopsdag idag!

Jojjomensan idag har det gått ett helt år sedan vi blev Herr och Fru!

Det är inte klokt!
Hur har det kunnat gå ett helt år?! Bara sådär?!
Det ska i alla fall firas med lite skumpa och god mat!


Strunt samma att det är måndag, att vi ska jobba i morgon och att Pappan tränar innebandy så champagnen inte kan korkas upp förrän vid 22.30-snåret. Är det bröllopsdag så är det! (Ok, ska man vara kinkig kan man väl ha invändningar på att man måste träna innebandy en dag som denna, men... äsch, jag är inte så kinkig av mig!)

Och titta vilka fina blommor jag har fått :-)
Utser mig själv till "Dagens Lyckost" för jag har verkligen världens bästa familj!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Aaamen då får man ju ta å gratulera då vavava :D

2008-09-01 @ 23:25:07
URL: http://blogg.heidihoo.se
Postat av: Martina

Å grattis =) ha en mysig dag =)

2008-09-02 @ 09:46:36
Postat av: Ragnvi

Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!

2008-09-02 @ 11:19:46
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Grattis, har det verkligen gått ett helt år!Fantastiskt.

2008-09-02 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0