Att jobba eller inte jobba

Jag tänkte kvällsjobba lite.
Det gick ganska bra ett tag, även om det inte var jättekul. Någon sitter innanför mitt pannben och bankar hårt med en hammare (eller hur det nu går till) vilket gör att jag har lite svårt med att hitta smarta css-lösningar.
Efter en dryg halvtimme tänkte jag: "Det var länge sedan jag hade problem med länkningen mellan asp- och css-dokument."
Och vips så funkade inte länkningen mellan asp- och css-dokumentet längre...
Suck...

Så nu är det bara att angripa tvätthögen istället.
Vet inte vilket som är värst..
Fast det klart - tvätthögen borde ge några extra steg på räknaren, så det är nog bättre :-)

Förresten... jag tänkte på det här med att ha några lakan som ligger nytvättade i tvättmaskinen. Om man kör sköljprogrammet en gång om dagen så luktar de fortfarande hyfsat ok efter tre dagar...
Ifall ni undrade :-)
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0