En tisdag i april

Bloggtorka idag.
Får bli en resumé av dagen. Se till att anteckna ordentligt nu för det här är spännande grejjer :-)

- Först de vanliga morgonbestyren
- Jobba, jobba, jobba
- Käka raggmunkar med fläsk
- Jobba en liten stund till
- Komma på att jag ska vara 3 km bort om 35 minuter och har ingen bil.
- Rask promenad hem
- Hämta cykeln
- Dåligt med luft = åka till macken och pumpa
- Cykla, cykla, cykla
- Sånglektion = superkul men jag var värdelös idag ... :-(
- Cykla, cykla, cykla
- Jobba
- Hämta barnen, laga mat, städa undan
- Hämta paket på ICA
- Träna, träna
- Läsa Katten Gustav för två spralliga grabbar
- Blogga

Va, vad sägs om den dan? Massor av action...
...eller inte.... BLÄÄÄ vad tråkig man är ibland...

Nu ska jag ta mig en dusch så kanske jag blir roligare sedan.
Ajöken

:-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

låter som en kul dag :p hehe

2009-04-15 @ 13:22:53
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0