Ensam

Ett mycket ovanligt scenario:
Klockan är 23.38. Familjen sover. Jag är ensam vaken, bloggar och dricker ett glas iskallt vin.

Ja alltså att klockan är 23.38 är väl inte sådär jätteovanligt. Det inträffar närmare bestämt en gång var 24:e timme, 7 gånger i veckan eller 365 gånger per år. Välj själv. Att familjen sover händer ju också rätt regelbundet och även mitt bloggande är ganska frekvent återkommande. Ska jag vara ärlig så är det väl inte helt ovanligt att jag dricker vin på en lördag heller. Däremot vette katten när det senast hände att min käre man gick och lade sig före klockan 23. Och dessutom på en lördag...
Det kan, jag säger KAAAAN, ha något att göra med den "lilla" fest han arrangerade för sina vänner i båten i går. Men man kan ju aldrig så noga veta. Sover sött gör han i alla fall.

:-)


Kommentarer
Postat av: Anders

Ja, den "lilla" festen var mycket trevlig. Så trevlig att jag nog också faktiskt kröp i säng tidigare än vanligt. Trots att jag ändå sov ovanligt länge. Skumt!

2009-08-24 @ 11:58:57
URL: http://blogg.ahlund.se
Postat av: Heson

Hehe..verkligen underligt!

;-)

2009-08-24 @ 22:32:52
URL: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0