Under soffan...

...kan man hitta både det ena och andra. Under vår fanns det tidigare ikväll:
- damm
- ett par udda strumpor (något dammiga)
- ett armborst av lego
- en legogubbe
- en "Ben10"-gubbe i plast
- två glasspinnar
- mer damm
- lite matrester och kaksmulor
- något oidentifierbart kladdigt

...men sedan kom jag med dammsugaren och moppen* så nu är det skinande rent!
Det konstigaste med det hela är att vi knappt har varit hemma på hela sommaren, så hur det har kunnat hamna så mycket grejjer under soffan är för mig helt obegripligt. Jag som städar under soffan nästan varje gång jag städar. Nästan...

:-)

P.S Vill bara förtydliga lite, för säkerhets skull. Det är "moooooppen" jag menar, alltså den man städar med. Inte "moppen" som i moped. Förmodligen helt onödigt, men eftersom det här inlägget ändå var rätt värdelöst så kanske det trots allt gav helheten ett litet, litet lyft... eller så svamlar jag bara...Känner mig faktiskt rätt så utmattad när jag tänker efter. Jag har ju städat ni vet. D.S


Kommentarer
Postat av: Alfa

vart befinnersig alla saker nu då? i Dammsugaren eller

2009-09-13 @ 11:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0