Veligast!

Ingen jogging på tre veckor. Skäms på sig Heson!!
Men lagom till förmiddagsfikat idag så bestämde jag mig för att det skulle ske innan dagen är slut.
Men när jag kom hem från jobbet var jag dödstrött. Och man springer inte så bra då. Så jag bestämde mig för att det kanske var lika bra att skjuta fram det tills i morgon. Men efter lite mat och en kopp kaffe så...tja...äh...om man skulle ta en tur ändå? Fast Pappan skulle måla färdigt några brädor på altanen och Lillebror hade "hänga-med-hela-kroppen-och-åla-omkring-på-golvet-tråkigt" (det är värsta sortens, för er som inte umgås med femåringar så ofta), så Lillebror och jag tog en cykeltur. Och när vi kom hem var det dags för kvällsfika, duschning. en saga och läggning. Och jädrans vad mörkt det blev...
Inte kan jag väl ge mig ut och jogga i det här mörkret? Eller...jo...
JO! Det kunde jag!

Och nu sitter jag här och känner mig lite smånöjd.
Med all rätt, om ni frågar mig!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0