När jag var trettio

Kikade nyss in hos fröken Thyrsson som hade roat sig med en utmaning som lyder som följer:
"Googla på ditt mellannamn (under bilder då alltså) och den tredje bilden du får upp kommer att visa hur du ser ut när du är trettio."
Nu var det visserligen ett tag sedan jag fyllde trettio, men va sjutton - man får väl fuska lite :-)
Här är resultatet:


Nu verkar den här bilden vara tagen på...tja...50-talet eller så och RIKTIGT så länge sedan är det inte jag fyllde 30. Men annars är det ganska likt tycker jag nog...Joo... jag såg nog ut ganska precis så där för 4 år och 2 månader sedan...Ok, några fler bristningar på magen och aningens längre boobisar, men annars är det på pricken likt :-) Vore det inte för att jag ganska sällan står naken vid havet och håller mig i vasstrån så skulle man nästan kunna tro att det faktiskt är jag.

För övrigt var det en himla tur att det inte var bild nummer 4 man skulle ta:



;-)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahahahahhahaahahha

2009-02-20 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0